X Faktor: Banjalučani Vanja Mišić i Lukian Ivanović prošli dalje




Dvoje mladih Banjalučana uspješno se sinoć plasiralo u novi krug regionalnog takmičenja H Faktor.
Na redu bila četvrta epizoda ovog muzičkog takmičenja, a žiri u sastavu Željko Joksimović, Emina Jahović, Kristina Kovač i Kiki Lesendrić do sada su se svega nagledali i naslušali.
U sinoćnoj emisiji  prvi je nastupio Lukian Ivanović (20), student iz Banjaluke koji je odmah impresionirao strogi žiri. Kristina:

“Ovaj kez koji ja imam na licu, mislim da dovoljno govori o tomo šta mislim o tvom pevanju!”, do je Kiki uputio pitanje gdje je bio do sada I kratko prokomentarisao: “Super si!”. Emina je tokom nastupa pokazala koliko uživa u Lukianovom izvođenju balade, pa mu je po završetku rekla: “Toliko si emotivno otpevao ovu pesmu, ti si otplakao ovu pesmu. Poželela sam da je meni pevaš!”
I Željko se složio sa svojim kolegama: “Lukiane, bio si super, mislim da je ispred tebe super karijera!”

Damjan Đurović je učenik iz Rudog. Ima bend koji svira, kako on kaže “malo teži” metal. Karakterističan je po svojoj bujnoj kosi koja podsjeća na lavovsku grivu. “Kosu sam puštao 4-5 godina i samo raste”, rekao je. On je rekao da ga mama nagovorila da dođe u X factor.
U toku Damjanovog izvođenja, mikrofon je prestao da radi. “Zapalio si mikrofon”, vikala je Emina i dodala da joj je Đurović mnogo simpatičan. “Zamisli da ga imaš kao kučence u kući”...
Publika je oduševljeno aplaudirala. “Fantastičan si. Sve najbolje”, rekla je Kristina Kovač, a Kiki i Emina su se pridružili njenom komentaru.

Maid Hećimović (29) iz Orašja podigao je Eminu Jahović na noge! Nakon emotivne interpretacije Čoline pesme “Noć mi te duguje” Kiki je rekao: “Nije lako biti Čola na ovoj bini, ali ti si to jako kvalitetno uradio!”, dok je Kristina prokomentarisala:” Ti si čovek drama, ti si Balkan u malom! Oduševio si me!”. Joksimović je u svom stilu rekao takmičaru: “Znaš li sto ćeš biti zvezda, zato sto si već počeo da me nerviraš! Ali, bio si fantastican, dacu ti DA!” Nakon četiri DA I ovaj takmičar ide u sledeći krug.

Potom je nastupila Vanja Mišić iz Banjaluke. Otpjevavši pjesmu Natali Dizdar “ Neki drugi dan”, ova dvadesetogodišnja djevojka potpuno očarala Kristinu Kovač: “Ja kažem DA zato što mislim da si balkanska Norah Jones!

I ostale kolege su se složile da Vanja sjajno pjeva, pa je sa četiri DA ova crvenokosa djevojka prošla u sljedeći krug takmičenja.



Primjedbe