Džiboni pred 17.000 fanova održao prvi koncert u Beogradu




Hrvatska muzička zvezda Zlatan Stipšić Džiboni (Gibonni) održao je koncert 25. oktobra u Kombank areni, a tročasovnom nastupu, prvom u srpskoj prestonici, prisustvovalo je više od 17.000 posetilaca.

„Moji ljudi, mi ćemo večeras proći kroz sva zbivanja na relaciji muško-ženskih odnosa, bar ona koja su meni poznata. I sviraćemo vam dok me medicina bude držala. I odmah da napravimo dogovor – sve što pjevamo, dijelite, pržite, poklanjajte. Jako sam ponosan na sve vas, svjedoke ove večeri. Ja sam pod adrenalinom, tako da mi ne zamjerite na bilo čemu večeras”, pozdravio je Džiboni na početku koncerta svoje fanove u punoj areni, koji su konačno dočekali da nakon Subotice i Novog Sada, svog omiljenog muzičara vide i u Beogradu. 

Кад је  ačno u 21 violina najavila hit „Mirakul”, a Džiboni izašao na scenu, c
ijela arena ustala je na noge. I, bar se tako čini, tokom naredna skoro cijela tri sata svirke, uključujući i dva bisa, niko nije sjeo čak ni na kratko, na koncestu su se desile i tri vjeridbe. 







Primjedbe