Urnebesni oglas starca koji traži ženu



U Beogradu se pojavio zanimljiv oglas koji je postavio gospodin Miroslav (69). Miroslav traži ženu nakon što mu je preminula supruga i očito mu nisu važne godine, budući da u oglasu kaže da se mogu javiti žene od 18 do 60 godina.
Takođe je potencijalne kandidatkinje obavijestio o svom imovnom stanju. Postavio je sliku iz mladih dana ispod koje piše “živ”, a nadodao je i sliku pokojne žene ispod koje piše “umrla” – čisto da se netko ne zabuni.
Pročitajte šta piše u urnebensom oglasu:
“Drage dame, živim sam u trosobnom stanu, imam kuću na moru od 200 kvadrata i 2 bazena, posjedujem kuću u selu Miloševac kod Smedereva – V. Plana. Ja imam 69 godina, žena mi je umrla pa sam sam. Htio bih neku ženu od 18 do 60 godina radi braka. Penzija mi je 75.000 dinara. Sve bih to joj poklonio ako bi se da se udala za mene”, piše u oglasu, gdje je ostavio broj telefona, a uredno se i potpisao, kao da je riječ o nekom važnom ugovoru ili izjavi.

Primjedbe